Hoş geldin yeni yaşım!..


Bugün benim doğum günüm Sevgili Dostlar,

Her yeni yaş aldığımda olduğu gibi emek verdiğim geçmişi, umut ederek geleceği düşünüyorum...

Dün olduğu gibi bugün de geleceğe dair hayallerim var…

Her yeni yaş geleceğe umut beslemek, hayallerin gerçek olmasını beklemek demek…

Hayallerin var olması tesadüflerin bir eseri mi diye soruyorum kendime…

Bir ses duyuyorum “tesadüf yoktur, tevafuk vardır” diye…

Tevafuk nedir diye bakıyorum lügata, arıyorum anlamını tevafukun…

Tevafuk, birbirine denk gelme, latifane (hoş, zarif) bir şekilde uyum içinde olma anlamına gelen bir terim olarak çıkıyor karşıma…

Anlamlı ve hikmetli (bilgece) amaçlarla, latif bir şekilde birbirine yakışan ve birbiriyle ilişkili olan, uygunluk arz ederek bir düzenin varlığını gösteren, kısaca birbirine tevafuk eden her şeyin, evrende tesadüfe yer olmadığını işaret ve ispat ettiğini anlıyorum.

Uygun gelme, birbirine uyma, anlamlı ve bilgece, latif bir şekilde birbirine yakışan demek olan tevafuk, dün ve bugün olduğu gibi yarın için de yakışanı var etmenin ifadesi oluyor…

Yeni bir yaş aldığım bugün, doğum günümde, emek verdiğim geçmişi düşünüyorum her şey tevafuk ediyor mu diye…

Umut ederek düşündüğüm geleceğim için ise yakışanı var etmek, her şeyi tevafuk ettirmek için hayallerimin dayanılmaz heyecanı ile geleceğe merhaba diyorum…

Hoş geldin yeni yaşım…

Sevgi ve sağlıcakla…


Ali Kamil Uzun, CPA, CFE, MA, CRMA, CAC

Türkiye İç Denetim Enstitüsü Kurucu Başkanı



 



Yorumlar

Unknown dedi ki…
Sayın hocam.
Ömrünüz uzun mutluluğunuz daim olsun.
Doğum gününüz kutlu olsun.
Ali Kamil UZUN dedi ki…
Teşekkürler...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Baba sözü…

SAWYER'S İç Denetçiler için Rehber Kitabının Türkçe Çevirisi Üzerine...