Kutlu Olsun !..

19 Eylül 1995, meslek örgütümüz “Türkiye İç Denetim Enstitüsü”nün kuruluş yıldönümü !..

19 Eylül 1995 tarihinde 47 meslektaşımızla kuruluşunu gerçekleştirdiğimiz mesleğimizin ulusal değeri olarak kabul ettiğimiz meslek örgütümüz, kuruluş ve gelişim sürecinde mesleğin küresel birikimlerini değerlendirerek bugün binlerce meslektaşımızın gelişimi için hizmet sunmaktadır.

“Meslekte paylaşarak gelişmek, katılımla ilerlemek” mottosu ile başlatılan girişim, bugün üç farklı alanda birikimin, değerin ifadesi olan “kurumsal kimlik” ile zenginlik ve derinlik kazanmıştır. 13 yıllık kurumsal geçmişi ile “Türkiye İç Denetim Enstitüsü”, 12 yıldır kesintisiz devam eden “Türkiye İç Denetim Kongresi” ve 7 yıldır varlığını sürdüren “İç Denetim” dergisinin üç farklı kurumsal değer olarak birlikte yarattığı sinerji; mesleğimizin geleceği ve profesyonel değerimizin güvencesini oluşturmaktadır.

Bugün, birbirinden farklı kurumların temsilcileri olan bizleri buluşturan, bir araya getiren, meslektaşlar olarak “biz bilinci” oluşturan, birlikte paylaşım ve katılım arzumuzu harekete geçiren ve “vizyon gücü” müzü ifade eden, farklılıklarımızın zenginliğini birlikteliğimizin sinerjisi ile örgütsel güce dönüştüren, “eylem gücü” müzün ve mesleğimizin kurumsal kimliğinin ifadesi olan Türkiye İç Denetim Enstitüsü; bugüne kadar bizler için ortak payda iken şimdi bizlerle birlikte kurumsal yönetimin tüm pay sahiplerinin ortak paydası haline gelmiştir.

Meslek örgütü olmanın ifade edilen bu gücü; ilkeleri ve değerleri, özverili ve gönüllü adanmışlığı, yetkinlikleri ve vizyonu, değer yaratan hizmetleri ve yetiştirdikleri ile her biri kendi alanında örnek gösterilen, izlenen bir lider olarak kabul ettiğimiz meslek adamlarımızın varlığı ile süreklilik kazanacaktır.

Bu vesile ile mesleki örgütlenme girişimini başlattığımız meslektaşlarımız Sayın Ersin Güneralp, Hüseyin Karaçalı ve Sinan Tanakol’a, kurucu üyelerimiz değerli meslektaşlarıma, meslek örgütümüzün bugünlere gelmesinde hizmet veren Başkanlarımıza, kurumsal organlarında görev alan, emek ve destek veren üyelerimize şükranlarımı sunuyorum. Kurucu ve üyelerimizden vefat eden meslektaşlarımıza da rahmet diliyorum.

Enstitümüz 13 yıllık kurumsal tarihinde oluşturduğu ulusal birikimleri ile bugün küresel değer yaratmaya başlamıştır. Mesleki örgütlenmemizde yaratmaya başladığımız bu değer “Meslekte küresel gelişim ve mükemmelliğin paydaşı olmak” hayalimiz için önem taşımaktadır.

Enstitümüz ve mesleğimizin geleceğine ilişkin hayallerimizin gerçekleştirilmesi için;

Yaşasın Türkiye Cumhuriyeti !..
Yaşasın Türkiye İç Denetim Enstitüsü !..


Ali Kamil UZUN
Türkiye İç Denetim Enstitüsü Kurucu Başkanı
(alikamil.uzun@gmail.com)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Baba sözü…

Hoş geldin yeni yaşım!..

SAWYER'S İç Denetçiler için Rehber Kitabının Türkçe Çevirisi Üzerine...